مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 01:152023-08-26سياسي

مدعی العموم یا متهم؟


وزارت ارتباطات دولت اول آقای روحانی و برخی دیگر از مسؤولان دولت وقت در عالی ترین سطوح، در خدمت پروژه ای آمریکایی قرار گرفته بودند که پیش پا افتاده ترین هدفش جمع آوری اطلاعات دست اول از ایران بود.

- فارس پلاس؛ سیدمحمد عماد اعرابی در یاداشتی نوشت: پنج شنبه 27 فروردین 1394 (16 آوریل 2015) رستوران فرانسوی پریوه در خیابان فرشته تهران شاهد یک مراسم خاص بود.

تعدادی آمریکایی در پنجمین روز سفر خود به ایران با برخی از فعالان کسب وکارهای نوپا و آینده دار ایران و برخی مدیران مربوطه به بهانه صرف ناهار قرار گذاشته بودند و گفت وگو می کردند.

این تجربه سومین سفر آنها به ایران بود و معمولا خودشان را گردشگر و سرمایه گذار معرفی می کردند اما به نظر می رسید این توصیف، همه واقعیت نباشد.

دیک سیمون یکی از اعضای سازمان رؤسای جوان و جهانی (YGOوWGO) بود که پس از 11 سپتامبر 2001 به این فکر افتاد تا از ظرفیت این سازمان در جهان برای حل چالش های سیاسی بین المللی استفاده کند.

ایده اولیه این بود که با مرتبط کردن مدیران کسب وکارها در کشورهای موضوع مناقشه با یکدیگر می توان به سطحی از سازش رسید که تضمین کننده منافع و امنیت ایالات متحده باشد.

برای همین منظور سیمون شبکه اقدام صلح (PAN) را تشکیل داد و بر روی مواردی مثل مناقشات فلسطین - رژیم اشغالگر قدس، یهودیان - اعراب و مسلمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدعی العموم یا متهم؟

مدعی العموم یا متهم؟