مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 07:152023-09-13اجتماعي

تهیه لباس فرم برای دانش آموزان قمی اجباری نیست9


رییس اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش استان قم، گفت: برای دانش آموزانی که لباس فرم سالم و قابل استفاده دارند تهیه لباس فرم ضرورتی ندارد.

- رییس اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش استان قم: تهیه لباس فرم برای دانش آموزان قمی اجباری نیست9 ایسنا/قم رییس اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش استان قم، گفت: برای دانش آموزانی که لباس فرم سالم و قابل استفاده دارند تهیه لباس فرم ضرورتی ندارد.

رضا شهسواری رییس اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش استان قم در گفت وگو با ایسنا، در خصوص اجباری بودن لباس فرم مدارس، عنوان کرد: با توجه به اینکه تعیین لباس فرم برای مدارس به صورت دوساله انجام می شود و اولیاء سال گذشته لباس فرم را تهیه کردند؛ لذا تهیه لباس فرم برای سال تحصیلی جاری الزامی نیست و به صورت کاملا اختیاری است.

وی با بیان اینکه سیاست اداره کل آموزش و پرورش و انجمن اولیاء و مربیان جلوگیری از تحمیل هزینه های اضافی به خانواده ها است، گفت: برای دانش آموزانی که لباس فرم سالم و قابل استفاده دارند تهیه لباس فرم ضرورتی ندارد.

شهسواری ادامه داد: 50 تولیدی پوشاک توسط سازمان صمت تعیین و به مدارس استان اعلام شده است و انجمن اولیا و مربیان با تایید نمونه کار تولیدی و براساس نرخ شورای قیمت گذاری اتحادیه، موظف به عقد قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه لباس فرم برای دانش آموزان قمی اجباری نیست9

تهیه لباس فرم برای دانش آموزان قمی اجباری نیست9