مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 10:352023-09-11اجتماعي

دستگاهی که با 85 میلیون ایرانی و آینده آنها سر و کار دارد


مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: آموزش و پرورش تنها دستگاهی است که با 85 میلیون ایرانی و آینده آنها مواجه است و در دوسال دوره کرونا متاسفانه حوزه تربیتی به نوعی متوقف شد و این آسیب جدی به جامعه وارد کرد که نشان داد آموزش و پرورش در موضوع تربیت وظیفه خطیری بر عهده دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، مسعود سعادتی امروز در جمع نمایندگان شوراهای اسلامی  با قدردانی از نگاه ویژه اعضای شورای اسلامی استان به موضوعات اجتماعی اظهار کرد: بسیاری مسائل و چالش های موجود از طریق اقدامات فرهنگی قابل مدیریت است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه تعداد زیادی از اعضای شورای های اسلامی شهرستان ها از جمع فرهنگیان هستند، شناخت خوبی نسبت به آموزش و پرورش در بستر شورا وجود دارد و این برای دستگاه تعلیم و تربیت فرصت خوبی است تا با مشارکت مطلوب بسیاری از چالش ها حل شود.

  مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: رشد همه جانبه جوامع زمانی محقق خواهد شد که آموزش و پرورش بعنوان یک دغدغه در عمومی لحاظ شود.

سعادتی ادامه داد: آموزش و پرورش تنها دستگاهی است که با 85 میلیون ایرانی و آینده آنها مواجه است و در دوسال دوره کرونا متاسفانه حوزه تربیتی به نوعی متوقف شد و این آسیب جدی به جامعه وارد کرد که نشان داد آموزش و پرورش در موضوع تربیت وظیفه خطیری بر عه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاهی که با 85 میلیون ایرانی و آینده آنها سر و کار دارد

دستگاهی که با 85 میلیون ایرانی و آینده آنها سر و کار دارد