مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 17:552023-09-11سياسي

پیشنهاد تشکیل اتحادیه کودک و نوجوان کشورهای عضو شانگهای


مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان نماینده ایران در چین، پیشنهاد شکل گیری اتحادیه کودک و نوجوان کشورهای عضو سازمان همکاری های شانگهای را مطرح کرد.

- مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان نماینده ایران در چین، پیشنهاد شکل گیری اتحادیه کودک و نوجوان کشورهای عضو سازمان همکاری های شانگهای را مطرح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، حامد علامتی معاون وزیر آموزش وپرورش و مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که این روزها به دعوت فدراسیون جوانان و سفارت جمهوری خلق چین، به عنوان نماینده ایران در رویداد بین المللی جوانان کشورهای عضو سازمان شانگهای چین حضور یافته است، در سومین روز از حضور خود در این رویداد به سخنرانی پرداخت.

او در سخنان خود گفت: امروز کنار هم بودن ما، کشورهایی باهویت و فرهنگی باشکوه، پیام رسای ِنظم نوین جهانی را به تمام دنیا مخابره می کند.

خوداتکایی کشورهای عضو سازمان شانگهای و بهره گیری حداکثری از ظرفیت های منطقه ای، فصل نوینی را می تواند پیش روی جوانان کشورهایمان بگذارد و از آن مهم تر فضای امیدآفرینانه تری را در سطح جهانی برای تمام آزادی خواهان فراهم سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد تشکیل اتحادیه کودک و نوجوان کشورهای عضو شانگهای

پیشنهاد تشکیل اتحادیه کودک و نوجوان کشورهای عضو شانگهای