مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 14:102023-08-29حوادث

شهرداری در حادثه فوت 2 کودک در« بوستان زیتون» مقصر نیست


علیرضا نادعلی سخنگوی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، درباره اتفاق بوستان زیتون گفت: اتفاق تلخی که در بوستان زیتون افتاد باید بگویم توپ 2 تا از کودکان عزیز هموطنان ما هنگام بازی در استخر ذخیر آب که برای آبیاری بوستان زیتون .

- سخنگوی شهرداری تهران بیان کرد: آنچه که گزارش موجود و عکس ها بوستان زیتون می گوید در حادثه فوت 2 کودک قصور و تقصیری متوجه شهرداری نیست.

علیرضا نادعلی سخنگوی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، درباره اتفاق بوستان زیتون گفت: اتفاق تلخی که در بوستان زیتون افتاد باید بگویم توپ 2 تا از کودکان عزیز هموطنان ما هنگام بازی در استخر ذخیر آب که برای آبیاری بوستان زیتون در منطقه 21 تعبیه شده است می افتند، این نقطه با فنس هایی به ارتفاع 2 ونیم متر پوشیده شده است.

وی ادامه داد: عکس های قدیم و جدید این فس ها این را نشان میداد که امکان ورود به استخر ذخیره تقریبا وجود نداشته است، اما متاسفانه بچه ها از فنس بالا می روند تا توپ را بیاورند که داخل استخر می افتند و با داد و بیداد و همکاری مردم و آتش نشان ها برای نجات کودکان ثمری نداشت و هر دو از دست می روند.

سخنگوی شهرداری تهران بیان کرد: آنچه که گزارش موجود و عکس ها می گوید قصور و تقصیری متوجه شهرداری نیست، اما از تلخی ماجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری در حادثه فوت 2 کودک در« بوستان زیتون» مقصر نیست

شهرداری در حادثه فوت 2 کودک در« بوستان زیتون» مقصر نیست