مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 16:352023-09-03اقتصادي

تجهیز فارس به 13 تصفیه خانه فاضلاب


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب فارس گفت: تعداد تصفیه خانه های فاضلاب استان فارس به 13 مورد افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی جان صادق پور بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: مناطق جنوبی فارس با مشکلات تنش آبی مواجه است البته در تابستان امسال باتوجه به تأمین روش های جدید منابع آبی برای این مناطق تنش های آبی کمتر در جنوب فارس احساس شد.

وی اضافه کرد: از مهرماه 1401 برنامه ریزی برای تأمین آب تابستان امسال انجام و روش های تأمین آب برای مناطق مختلف فارس تدوین شد.

صادق پور تأکید کرد: 78 پروژه طی یک ماه گذشته با اعتباری بالغ بر یک هزار 750 میلیارد تومان در استان فارس به بهره برداری رسید.

به گفته این مقام مسئول با بهره برداری از این طرح ها 800 هزار نفر از منابع آب شرب بهره مند شدند لازم به ذکر است پیش تر 10 تصفیه خانه فاضلاب در استان وجود داشته که اکنون سه تصفیه خانه جدید نیز به مجموع تصفیه خانه های استان افزوده شد.

مدیرکل عامل شرکت آب و فاضلاب فارس در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر حجم ذخایر آب های سدهای استان نیز تأکید کرد: در استان فارس از طریق چهار سد منابع آبی تأمین می شود که سد سلمان فارسی در قیر و کارزین دارای 600 میلیون مترمکعب آب، سد درودزن دارای 500 میلیون مترمکعب آب و سد کوثر در استان کهگیلویه و بویراحمد که تأمین کننده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز فارس به 13 تصفیه خانه فاضلاب

تجهیز فارس به 13 تصفیه خانه فاضلاب