مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 12:202023-09-11حوادث

کشف 3 تن چوب قاچاق در مرکز خراسان جنوبی


جانشین انتظامی بیرجند از کشف 3 تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند،  سرهنگ حسین تقی زاده، جانشین انتظامی شهرستان بیرجند، امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: مأموران پاسگاه باقران بیرجند هنگام گشت زنی در سطح این شهرستان به 2 دستگاه وانت نیسان حامل چوب مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

  وی بیان داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودرو ها، 3 تن چوب قاچاق کشف کردند که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوط بالغ بر 80 میلیون ریال برآورد شد.

    جانشین انتظامی شهرستان بیرجند افزود: مأموران در این خصوص  2 دستگاه خودرو توقیف و 2 متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

  دستگیری سارق باطری خودرو  سرهنگ تقی زاده ادامه داد: در پی وقوع چند فقره سرقت باطری خودرو در سطح شهرستان بیرجند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

  جانشین انتظامی شهرستان بیرجند افزود: ماموران کلانتری 12 این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، یک نفر سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 3 تن چوب قاچاق در مرکز خراسان جنوبی

کشف 3 تن چوب قاچاق در مرکز خراسان جنوبی