مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 17:302023-09-18اقتصادي

آغاز پروژه بومی سازی ساخت محصول استراتژیک کلاف لوله مغزی با کاربرد در صنعت نفت


مدیر پروژه کلاف لوله مغزی سیار کویل سازمان جهاد دانشگاهی تهران، از آغاز پروژه بومی سازی ساخت محصول استراتژیک کلاف لوله مغزی سیار با کاربرد در صنعت نفت کشور خبر داد.

- مدیر پروژه کلاف لوله مغزی سیار کویل جهاد دانشگاهی تهران خبر داد آغاز پروژه بومی سازی ساخت محصول استراتژیک کلاف لوله مغزی با کاربرد در صنعت نفت مدیر پروژه کلاف لوله مغزی سیار کویل سازمان جهاد دانشگاهی تهران، از آغاز پروژه بومی سازی ساخت محصول استراتژیک کلاف لوله مغزی سیار با کاربرد در صنعت نفت کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید عزیز آشنا امروز در مراسم امضای قرارداد همکاری بین سازمان جهاد دانشگاهی تهران و شرکت صنعتی سپنتا از شرکت های زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای تولید لوله مغزی سیار که در محل سالن جلسات دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی برگزار شد، انعقاد این قرارداد را فصل جدیدی از مشارکت و همکاری سازمان جهاد دانشگاهی تهران در زمینه ساخت تجهیزات مورد نیاز شرکت ملی نفت ایران برشمرد.

آشنا با بیان این که در دنیا به علت بازار نسبتاً محدود این محصول که عمدتاً کشورهای نفت خیز منطقه هستند، کمتر کشوری مایل به ساخت این وسیله است، افزود: بنابراین هیچ کشوری علاقه به این که این بازار از آن ها گرفته شود و در جایی برای آن ها رقیبی ایجاد شود را هم ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پروژه بومی سازی ساخت محصول استراتژیک کلاف لوله مغزی با کاربرد در صنعت نفت

آغاز پروژه بومی سازی ساخت محصول استراتژیک کلاف لوله مغزی با کاربرد در صنعت نفت