مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 17:002023-08-24اجتماعي

نقشه راهی برای منطقه مرزی و پایانه تمرچین تدوین شود


باید نقشه راهی برای منطقه مرزی و پایانه تمرچین تدوین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدپرویز فتاح بعد از ظهر پنجشنبه در بازدید از مرز تمرچین در گفتگو با خبرنگاران افزود: در صورتی که تردد زائران همه ساله از این مرز ادامه یابد لازم است تا نقشه راهی برای این منطقه مرزی و پایانه تدوین شود و در این باره با مسئولان استانی گفتگو شد.

رییس بنیاد مستضعفان ادامه داد: مثل مرز مهران و چذابه ما آمادگی داریم تا یک مکان ثابت و دائمی به این منظور برای بنیاد جهت ساخت اماکن اقامتی و پذیرایی در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به وحدت و همدلی ایجاد شده در منطقه اظهار کرد: در یکسال اخیر از نظر جاده ای در مسیر تردد زائران اربعین اتفاقات خوبی افتاده و استقرار مواکب در داخل عراق که کردنشین هستند و همچنین در داخل ایران از ارومیه به نقده تا پیرانشهر دایر شده و عشایر و اقوام مختلف هم پای کار آمده اند.

رییس بنیاد مستضعفان کشور با بیان اینکه آب و هوای آذربایجان غربی مساعد و خنک برای تردد زائران است، گفت: بنیاد در این مسیر موکب دارد و می تواند به سایر موکب ها هم از نظر اقلام و آب و سایر تولیدات بنیاد کمک کند.

فتاح با اشاره به اینکه زیرساخت ها و امکانات بیشتر از تصور ما در این مرز تمرچین فراهم است، اضافه کرد: گزارش شرایط مطلوب ایجاد شده در این مسیر به وزیر کشور اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه راهی برای منطقه مرزی و پایانه تمرچین تدوین شود

نقشه راهی برای منطقه مرزی و پایانه تمرچین تدوین شود