مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 11:232023-08-23اجتماعي

7 هزار متر مربع سایبان در مرز خسروی احداث شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمد نجفی فرماندار قصرشیرین با اشاره به فراهم بودن زیرساخت ها در مرز خسروی برای پذیرش زائران اربعین حسینی در استان کرمانشاه و شهرستان قصرشیرین، - فرماندار قصرشیرین گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته زیرساخت های مرز خسروی نسبت به سال گذشته بسیار بهتر شده و البته این مرز نزدیکترین نقطه به کاظمین و کربلا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمد نجفی فرماندار قصرشیرین با اشاره به فراهم بودن زیرساخت ها در مرز خسروی برای پذیرش زائران اربعین حسینی در استان کرمانشاه و شهرستان قصرشیرین، گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته زیرساخت های مرز خسروی نسبت به سال گذشته بسیار بهتر شده و البته این مرز نزدیکترین نقطه به کاظمین و کربلا است.

وی افزود: 250 چشمه سرویس بهداشتی و هفت هزار متر مربع سایبان از نقطه ورودی به پایانه مرز خسروی تا نقطه صفر مرزی به اضافه سیستم مه پاش احداث شده است.

فرماندار قصرشیرین تصریح کرد: برای تسهیل و تردد زوار در مرز خسروی همچنین 58 گیت در خاک کشورمان و 88 گیت در مرز منذریه عراق آماده شده است.

نجفی خاطر نشان کرد: همچنین جاده برکت به طول سه کیلومتر توسط قرارگاه نجف سپاه برای جداسازی مسیر تردد کامیون های ترانزیت از مسیر تردد زوار احداث شده که در مرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 هزار متر مربع سایبان در مرز خسروی احداث شده است

7 هزار متر مربع سایبان در مرز خسروی احداث شده است