مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 14:302023-08-23اقتصادي

بهره برداری پروژه های ارتباطی سمنان با سرمایه گذاری بیش از 2 هزار میلیارد ریال


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از بهره برداری پروژه های ارتباطی این استان با سرمایه گذاری بالغ بر 2 هزار و 788 میلیارد ریال هم زمان با هفته دولت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدیاسر حسن پور، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از بهره برداری پروژه های ارتباطی این استان با سرمایه گذاری بالغ بر 2 هزار و 788 میلیارد ریال هم زمان با هفته دولت خبر داد و اظهار کرد: پراکندگی پروژه های آماده بهره برداری در استان سمنان به صورت متوازن است و حمایت از مناطق کمتر توسعه یافته را در بردارد.

وی بیان کرد: ایجاد باجه های بانکی روستایی، تأسیس و ارتقای سایت های تلفن همراه در استان سمنان، پروژه توسعه شبکه فیبر نوری درب منازل و کسب و کارها (FTTX)، خرید تجهیزات و به روزرسانی شبکه سوییچینگ بین شهری و بین الملل زیرساخت و حمایت از شرکت های دانش بنیان فناوری اطلاعات از جمله پروژه های قابل بهره برداری در هفته دولت امسال است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از مزیت های اصلی طرح های اجرا شده به افزایش کیفیت خطوط اینترنت پرسرعت پهن باند ثابت (FTTH) مشترکان در استان، ارتقا و بهینه سازی شبکه تلفن همراه در روستاها، بهبود کیفیت خدمات دیتا و استفاده بهینه از تجهیزات، توسعه سوییچ ثابت و افزایش کیفیت و توسعه خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری پروژه های ارتباطی سمنان با سرمایه گذاری بیش از 2 هزار میلیارد ریال

بهره برداری پروژه های ارتباطی سمنان با سرمایه گذاری بیش از 2 هزار میلیارد ریال