مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 21:452023-09-13بين الملل

نیروی پشتیبانی سریع سودان : ارتش 104 شهروند را کشت


نیروی پشتیبانی سریع سودان روز چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که ارتش در 48 ساعت گذشته 104 نفر را کشته و صدها نفر را زخمی کرده است.

- نیروی پشتیبانی سریع سودان ارتش این کشور را به کشتن 104 نفر در بمباران هوایی پایتخت متهم کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسپوتنیک، نیروی پشتیبانی سریع سودان روز چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که ارتش در 48 ساعت گذشته 104 نفر را کشته و صدها نفر را زخمی کرده است.

  براساس این بیانیه، نیروی پشتیبانی سریع اعلام کرده است که نیروی هوایی ارتش سودان در بمباران هوایی بازار قورو در جنوب خارطوم 49 نفر و در منطقه شرق نیل 13 نفر را کشته است.

  نیروی پشتیبانی سریع همچنین مدعی شد که 20 نفر براثر بمباران بازار دام در منطقه حله کوکو در شرق نیل و 17 نفر در منطقه کرری ام درمان و 5 نفر در منطقه امبده ام درمان کشته شده اند.

  روز چهارشنبه رسانه ها از کشته شدن 40 شهروند غیرنظامی در بمباران دو بازار سنتی و برخی از محله های نیالا پایتخت دارفور سودان خبر داده بودند.

  یک منبع آگاه در بیمارستان نیالا مرکز ایالت دارفور جنوبی در گفت و گو با فرانس پرس اعلام کرد که این افراد بر اثر بمباران هوایی کشته شده اند.

  درگیری های مسلحانه در سودان از 15 آوریل (26 فروردین ماه) میان نیروهای ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع بر سر قدرت آغاز شده و میانجیگری های بین المللی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی پشتیبانی سریع سودان : ارتش 104 شهروند را کشت

نیروی پشتیبانی سریع سودان : ارتش 104 شهروند را کشت