مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 13:102023-08-27حوادث

هر کس به امنیت جامعه خدشه ای وارد کند از دم تیغ عدالت باید بگذرد


دادستان پارس آباد با اشاره به اینکه هرکس به امنیت جامعه خدشه ای وارد کند، از دم تیغ عدالت باید بگذرد، افزود: عامل قتل دو زن در پارس آباد دستگیر شد.

- ایسنا/اردبیل دادستان پارس آباد با اشاره به اینکه هرکس به امنیت جامعه خدشه ای وارد کند، از دم تیغ عدالت باید بگذرد، افزود: عامل قتل دو زن در پارس آباد دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیروز فرهانی 5 شهریور از دستگیری فردی که دو زن را با شلیک اسلحه شکاری به قتل رسانده بود، خبر داد و در تشریح جزییات این خبر گفت: به دنبال وقوع یک رخداد در ساعت 10:30 به تاریخ 1402/06/03 و قتل دو زن در روستای گوشلو شهرستان پارس آباد رسیدگی به موضوع در دستورکار قضایی و ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت که در جریان آن، تحقیقات اولیه آغاز و مشخص شد که مقتولین با شلیک تیر از یک قبضه اسلحه شکاری به قتل رسیده اند.

وی افزود: با دستور ویژه قضایی و با تلاش های قابل تحسین عوامل نیروی انتظامی و در یک عملیات ضربتی قاتل با هویت معلوم در کمترین زمان ممکن دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

وی ادامه داد: پرونده در شعبه اول بازپرسی تحت تحقیقات مقدماتی است.

دادستان پارس آباد تصریح کرد: امنیت برای همه ما خط قرمز است و هرکس بخواهد به امنیت جامعه خدشه ای وارد کند از دم تیغ عدالت باید بگذرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر کس به امنیت جامعه خدشه ای وارد کند از دم تیغ عدالت باید بگذرد

هر کس به امنیت جامعه خدشه ای وارد کند از دم تیغ عدالت باید بگذرد