مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 12:402023-09-09اقتصادي

طراحی دره گردو با رویکرد امنیت و نشاط


طی طرحی در سال 1385 توسط هیات دولت دره گردو اراک به عنوان منطقه گردشگری مصوب گردید، ولی با گذشت 17 سال از تصویب این منطقه به عنوان یک منطقه گردشگری کار ساخت و توسعه فضای گردشگری در این منطقه با مشکلات زیاد و کندی بسیاری همراه است.

- خبرگزاری فارس ـ اراک؛ طی طرحی در سال 1385 توسط هیات دولت دره گردو اراک به عنوان منطقه گردشگری مصوب گردید، ولی با گذشت 17 سال از تصویب این منطقه به عنوان یک منطقه گردشگری کار ساخت و توسعه فضای گردشگری در این منطقه با مشکلات زیاد و کندی بسیاری همراه  بوده و وضعیت چندان مناسبی در حوزه زیرساخت و خدمات گردشگری ندارد.

پیشرفت 50 درصدی مرحله نخست طرح توسعه منطقه گردشگری دره گردو  اخیرا معاون عمرانی شهردای اراک طی خبری از پیشرفت 50 درصدی مرحله نخست طرح توسعه منطقه گردشگری دره گردو خبر داده و بیان کرد: عملیات اجرایی طرح توسعه منطقه گردشگری دره گردوی اراک به وسعت 100 هکتار بعد از چندین وقفه از سال گذشته به صورت جدی آغاز شده است.

مرادی همچنین گفته است که با پیش بینی اعتباری که شد دو قرارداد با پیمانکار بابت تکمیل محدوده رودکنار به طول 2 کیلومتر که حدود 45 میلیارد تومان است، منعقد شده و تا پایان امسال به اتمام می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی دره گردو با رویکرد امنیت و نشاط

طراحی دره گردو با رویکرد امنیت و نشاط