مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 11:102023-08-31سياسي

تحقق برداشت گاز حداکثری و بیشتر از قطر


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره تأثیر راه اندازی فاز 11 پارس جنوبی و استخراج گاز از این میدان پرداخت.

- علی اصغر عنابستانی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، درباره تأثیر راه اندازی فاز 11 پارس جنوبی و استخراج بیشتر گاز گفت: مهندسین و متخصصین ایرانی به ویژه در عرصه های ویژه اثبات کرده اند که در لبه دانش جهانی حرکت می کنند و اگر به آنها اعتماد شود، به لحاظ دانش فنی از جهات مختلف در دنیا برتری دارند.

وی در ادامه بیان کرد: متأسفانه در بعضی از مقاطع عدم اعتماد به توانمندی ها و دانش فنی داخلی باعث شده است که بسیاری از فرصت ها و مزیت هایی را که در اختیار داریم، از دست بدهیم.

این نماینده مجلس یازدهم توضیح داد: در حوزه توسعه میادین نفت و گاز و دانش مربوط به آن، به دلیل اینکه ایران کشور نفت خیزی است، در طول 100 سال گذشته این دانش بومی شده است و فرزندان و متخصصین ایرانی به لحاظ دانش فنی توسعه این میادین نفتی در سازه ها و شکل های مختلف جز سرآمدهای دنیا هستند.

این نماینده مجلس یازدهم ادامه داد: متأسفانه در برخی مقاطع شاهد آن بودیم که دولت ها علی رغم وجود این مزیت ویژه در کشور، به دنبال استفاده از شرکت های خارجی برای توسعه میادین نفتی و گازی بودند که آنها هم در این زمینه اقدام خاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق برداشت گاز حداکثری و بیشتر از قطر

تحقق برداشت گاز حداکثری و بیشتر از قطر