مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 20:152023-08-31فرهنگي

تشکیل شهرداری منطقه تاریخی همدان به تصویب وزارت کشور رسید


تشکیل شهرداری منطقه تاریخی همدان به تصویب وزارت کشور رسید.

   - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید مسعود حسینی عصر پنجشنبه با اشاره به تشکیل شهرداری منطقه تاریخی همدان به تصویب وزارت کشور رسید، اظهار کرد: ضرورت ایجاد تأسیس و تشکیل شهرداری منطقه پنج و بافت تاریخی شهر همدان از چند سال قبل مطرح بود که این موضوع با پیگیری های صورت گرفته چندساله به نتیجه رسید.

وی افزود: موضوع حفظ و نگهداری از آثار تاریخی و میراث فرهنگی، حفظ بناهای تاریخی و ابنیه های واجد ارزش، بازسازی ابنیه های ارزشمند، تعیین کاربری های مختلف و انسان محوری در مرکز شهر همدان تشکیل شهرداری منطقه پنج و بافت تاریخی را دوچندان می کرد که خوشبختانه این موضوع به ثمر رسید.

شهردار همدان با اشاره به برگزاری جلسات متعدد گفت: جلسات مختلفی در کارگروه های تخصصی از جمله شورای اسلامی شهر همدان، دفتر فنی استانداری، معاونت شهرسازی و معماری شهرداری همدان، حوزه معاونت عمرانی برگزار و نظرات کارشناسی و فنی متخصصان برای تشکیل شهرداری منطقه پنج اخذ شد.

حسینی خاطرنشان کرد: در مرحله بعد پرونده به سازمان شهرداری ها و دهیاری های ارسال و پس از بررسی دقیق و کارشناسی این پرونده به دفتر فنی وزارت کشور ارجاع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل شهرداری منطقه تاریخی همدان به تصویب وزارت کشور رسید

تشکیل شهرداری منطقه تاریخی همدان به تصویب وزارت کشور رسید