مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 11:352023-09-02بين الملل

گزارش جدید سازمان ملل برای ارائه به لاهه: اسراییل رژیمی نژادپرست است


گزارشگر ویژه وضعیت حقوق بشر در اراضی اشغالی فلسطین در گزارش جدیدی که به لاهه ارائه می َشود، «اسراییل» را رژیمی آپارتاید دانست و خواستار دستور دادگاه بین المللی به ارتش این رژیم برای خروج فوری از کرانه باختری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مایکل لینک  گزارشگر ویژه وضعیت حقوق بشر در اراضی اشغالی فلسطین، گزارش جدیدی ارائه کرده که مؤید آن است که اسراییل یک رژیم آپارتاید (نژادپرست) است.

به نوشته روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت ، قرار است این گزارش، پیش از ارائه در نشست استماع دادگاه بین المللی لاهه به کمیسیون مسؤول اعمال حقوق مسلم و غیرقابل تصرف ملت فلسطین در سازمان ملل ارائه شود.

  لینک در این گزارش، استنتاجات خود را درباره وضعیت کرانه باختری ارائه و تصریح کرده که اشغالگری اسراییل غیرقانونی است و توصیه کرده که دادگاه لاهه به ارتش اسراییل دستور عقب نشینی فوری و بدون قید و شرط و همچنین شهرک نشینان استعماری را بدهد و همه قوانین تبعیض آمیز را لغو کند و اداره مدنی را حذف کند.

  گزارشگر ویژه وضعیت حقوق بشر در اراضی اشغالی فلسطین، در این گزارش نوشت: اسراییل قانون بین الملل را نقض، اراضی اشغالی را ضمیمه و حقوق مدنی را نقض و نژادپرستی اعمال می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش جدید سازمان ملل برای ارائه به لاهه: اسراییل رژیمی نژادپرست است

گزارش جدید سازمان ملل برای ارائه به لاهه: اسراییل رژیمی نژادپرست است