مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 17:012023-09-04سياسي

همایش پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در زنجان برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمد علی نجفی راد، فرمانده سپاه ناحیه زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری همایش پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در زنجان اظهارداشت: خوشبختانه مردم پایتخت شور و شعور حسینی و مردم شهید پرور زنجان سال گذشته استقبال باشکوهی از این پیاده روی داشتند و امسال نیز این مراسم با شکوه و عظمت بیشتری برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به موکب هایی که امسال برای خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی به کربلای معلی مشرف نشده اند، افزود: این موکب ها در مسیر پیاده روی به مردم خدمت رسانی خواهند کرد.

وی مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی را از سد گاوازنگ به سمت مزار شهدای گمنام اعلام کرد و گفت: این مراسم روز چهارشنبه 15 شهریور ماه همزمان با اربعین حسینی از ساعت 6 تا نماز مغرب و عشا برگزار و تمامی موکب ها در این مسیر مستقر و آماده پذیرایی از دلدادگان اباعبدالله الحسین علیه السلام هستند.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به برنامه های مختلف پیش.

بینی شده در مسیر پیاده روی بیان داشت: برنامه های فرهنگی، مداحی، خواندن زیارت اربعین، تعزیه، سرود، تلاوت قرآن ، ایستگاه نقاشی، مشاوره، پرده خوانی، ویزیت رایگان و معرفی شخصیت های عاشورا از جمله برنامه های پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در زنجان برگزار می شود

همایش پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در زنجان برگزار می شود