مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 12:152023-09-03اقتصادي

شبکه آبرسانی به روستاهای بخش مرکزی گناوه تقویت شد


مدیر امور آب و فاضلاب گناوه از تقویت شبکه آبرسانی به تعدادی از روستاهای بخش مرکزی گناوه با اتصال به خط انتقال آب پایانه های نفتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رضایی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به پیگیری مکرر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر و حمایت همه جانبه فرماندار شهرستان گناوه و نیز تلاش مجموعه آبفا شهرستان و با موافقت و همراهی مدیرعامل پایانه های نفتی ایران بر اساس مسئولیت های اجتماعی شرکت ملی نفت در استان بوشهر، انشعاب 2 اینچ به خط لوله آب شرب پایانه های نفتی جزیره خارگ جهت تأمین آب خانوارهای روستاهای بخش مرکزی در ایام کم آبی تا پایان مهرماه متصل شد.

مدیر امور آب و فاضلاب گناوه افزود: با توجه به حساسیت موضوع و وجود تنش آبی در منطقه، موضوع از طریق نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلام پیگیری شد که نماینده مجلس از طریق مذاکره با مدیرعامل پایانه های نفتی ایران در یک ماه گذشته مجوز این موضوع حائز اهمیت اخذ شد.

وی اظهار داشت: با حضور تیم های عملیاتی آب و فاضلاب استان و تلاش نیروهای آبفا گناوه در حال حاضر اتصال به خط انتقال آب پایانه های نفتی انجام شده است که با اجرای 400 متر خط لوله، این انشعاب به خط انتقال روستای بهمنیاری غربی شهرستان متصل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه آبرسانی به روستاهای بخش مرکزی گناوه تقویت شد

شبکه آبرسانی به روستاهای بخش مرکزی گناوه تقویت شد