مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 15:002023-08-30اجتماعي

وعده استاندار گیلان درخصوص معضل ترافیک و مسائل محیط زیستی رشت


به گفته استاندار گیلان، کلانشهر رشت با 2 معضل بزرگ ترافیک و مسائل محیط زیستی مواجه است که رفع این مشکلات در دستور کار قرار گرفته و طی 2 سال آینده خبرهای خوشی در این خصوص منتشر خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی امروز در مراسم افتتاح بلوار امتداد ولیعصر به بلوار دیلمان رشت به طول 850 متر مربع، یکی از مشکلات کلانشهر رشت را مشکل ترافیکی آن دانست و اظهار کرد: مشکلات ترافیکی از موارد مورد تقاضای مردم رشت است که بارها با نقدهایی همراه بود اما طی چند سال گذشته هیچ اقدامی در خصوص بازگشایی معابر و رفع مشکل ترافیک در این شهر انجام نشده است.

  وی با بیان اینکه این محور یکی از مسیرهایی است که می تواند مشکل ترافیک میدان ولی عصر (عج) را حل کند و با افتتاح آن رفت و آمد مردم آسان می شود، گفت: با اجرای طرح میثاق (طرح های ترافیکی در حال اجرای رشت) گام بلندی در عبور و مرور شهری و رفاه مردم برداشته می شود اگرچه شاید در زمان اجرای این طرح اشکلاتی وجود داشته باشد اما در نهایت معضل ترافیک برطرف خواهد شد.

  استاندار گیلان با تقدیر از شهردار و اعضای شورا شهر رشت برای اجرای این پروژه افزود: پشتیبان اقداماتی نظیر این پروژه، که آسایش و رفاه مردم را فراهم می کند، هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده استاندار گیلان درخصوص معضل ترافیک و مسائل محیط زیستی رشت

وعده استاندار گیلان درخصوص معضل ترافیک و مسائل محیط زیستی رشت