مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 08:052023-09-13سياسي

تحلیف و اعطای پروانه کارآموزی 140 نفر


مراسم تحلیف و اعطای پروانه کارآموزی مرکز وکلای قوه قضاییه استان اردبیل به تعداد 140 نفر از کارآموزان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رییس مرکز وکلای قوه قضاییه استان اردبیل شامگاه سه شنبه در این مراسم اظهار کرد: امر وکالت، امر خطیر و بسیار ارزشمندی است که محوریت آن قرآن کریم، کلام الهی و همچنین مبنا و محور قانونمداری و دفاع از حق و حقیقت است.

قاسم امیدی به چالش های اخیر نهاد وکالت به عنوان یک نهاد ارزشمدار اشاره کرد و گفت: عده ای از نمایندگان مجلس با طرح های غیراصولی سعی کردند به جایگاه وکالت خدشه وارد کنند در حالی که انتظار می رود شورای نگهبان با رد این طرح های غیرمنطقی وکلا را در انجام مسئولیت و مأموریت خطیر خود کمک و یاری کنند.

وی تصریح کرد: اخیراً در بررسی قانون برنامه هفتم توسعه و در یک اقدام ناقص و غیرعقلانی و مغایر با تفکیک قوا، حرکتی از سوی نمایندگان مجلس مطرح شد تا امر وکالت در کنار سایر مشاغل محسوب شود در حالی که ارزش و جایگاه این امر والاتر است و بر هیچکس پوشیده به نظر نمی رسد.

رییس مرکز وکلای قوه قضاییه استان اردبیل افزود: امیدواریم نمایندگان مجلس با مشورت گرفتن از افراد توانمند آگاه به مسائل حقوقی و وکالت در اقدام اخیر خود تجدید نظر کرده و زمینه اعتلای جایگاه وکالت و شاغلان در این حوزه را با توجه به حساسیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیف و اعطای پروانه کارآموزی 140 نفر

تحلیف و اعطای پروانه کارآموزی 140 نفر