مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 01:252023-09-02اجتماعي

ثبت بیش از 5 میلیون تردد تخلف سرعت غیرمجاز در جاده های استان اردبیل


رییس مرکز مدیریت راه های استان اردبیل گفت: بیش از 5 میلیون تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل ثبت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی راهداری اردبیل، امید نسیمی رییس مرکز مدیریت راه های استان اردبیل در بازدید از سامانه هوشمند محور مغان اظهار کرد: بیش از 5 میلیون تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل ثبت شده است که این میزان 10درصد از کل تردد استان را شامل می شود.

وی افزود:میانگین سرعت متوسط استان 72 کیلومتر است که انتظار داریم رانندگان برای حفظ جان خود و سایر مترددین علاوه بر رعایت سبقت و سرعت مطمئنه به علائم راهور در جاده نیز توجه کنند.

رییس مرکز مدیریت راه های استان اردبیل محورهای بران-سه راهی سربند، گرمی-بیله سوار و مشگین شهر کنگرلورا جزوه محورهای پرتردد سرعت غیرمجاز استان برشمرد و تصریح کرد: در مدت یاد شده 180 هزار و 790 تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محور بران – سه راهی سربند، 140 هزار و995 تردد در محور گرمی-بیله سوار و 141هزار و 128 تردد نیز در محوز مشگین شهر-کنگرلو ثبت شده است.

ثبت 431هزار و173 تردد تخلف سبقت غیرمجاز نسیمی بیان کرد: در 5 ماهه گذشته 431هزار و 173 تردد تخلف سبقت غیرمجاز در مبادی ورودی و خروجی استان به ثبت رسیده که در این مدت 88 هزار و 680 تخلف تردد سبقت غیرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بیش از 5 میلیون تردد تخلف سرعت غیرمجاز در جاده های استان اردبیل

ثبت بیش از 5 میلیون تردد تخلف سرعت غیرمجاز در جاده های استان اردبیل