مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 13:052023-09-01سياسي

اعزام 300 نوجوان به راهپیمایی اربعین در قالب کاروان های تربیتی


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از اعزام 300 نوجوان به کربلای معلی خبرداد و گفت: این نوجوانان با مربیان خود در این سفر معنوی همراه هستند.

- حجت الاسلام مهدی طاهری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با خبرنگار مهر ، به تشریح برنامه ها و اقدامات انجام شده به مناسبت اربعین در این استان در طی سالیان گذشته و امسال پرداخت و اظهار داشت: از سال 92 تاکنون اقدامات خوبی در این استان با حضور مردم و فعالان فرهنگی صورت گرفته است و از همان ابتدا زائران بسیاری از این استان روانه دیار اباعبدالله الحسین علیه السلام می شدند که سال های بعد این حضور پررنگ تر شده و جمع و کاروان های بسیاری راه اندازی شد.

وی ادامه داد: امسال در تدارک ایجاد کاروان های خانوادگی با خودرو شخصی هستیم تا خانواده ها بتوانند در کنار هم به این سفر روحانی و معنوی مشرف شوند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به حضور اهالی کشور عراق در این استان و رایزنی های صورت گرفته خاطرنشان کرد: با دعوت از حدود 40 نفر از دوستان عراقی برای زیارت امام رضا علیه السلام و حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها از شهرهای نجف و کربلا و برگزاری جلسه در استان سعی در رفع موانع و مشکلات داشته ایم و با ارتباط دیپلماسی مردمی نتایج خوبی نیز حاصل ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 300 نوجوان به راهپیمایی اربعین در قالب کاروان های تربیتی

اعزام 300 نوجوان به راهپیمایی اربعین در قالب کاروان های تربیتی