مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 14:502023-08-28سياسي

نشانه گیری توپخانه روایتِ مخالفان لایحه حجاب روی اقتدار پلیس


در ظاهر لایحه را نقد، اما در باطن توپخانه تولید روایت شان را به بهانه انتقادات از لایحه حجاب، روی اقتدار زدایی از دستگاه تأمین امنیت مردم متمرکز کرده اند.

- روزنامه نگار و کارشناس رسانه گفت: در ظاهر لایحه را نقد، اما در باطن توپخانه تولید روایت شان را به بهانه انتقادات از لایحه حجاب، روی اقتدار زدایی از دستگاه تأمین امنیت مردم متمرکز کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا پور جعفری روزنامه نگار و کارشناس رسانه گفت: اگر اخبار را دنبال کنید، یکی از پربسامدترین خبرهایی که تقریباً به شکل روزانه در رسانه ها در مورد آن صحبت می شود، لایحه حجاب است.

به دلایل مختلفی که همه ما از آن آگاهی داریم، این مساله امروز ترند یک مجازستان هم شده و از این کانال به آن کانال فوروارد می شود؛ خلاصه کلام اینکه موضوع انقدر به لحاظ رسانه ای ارزشمند است و در برگیری بالایی دارد که هم در میان اهالی مجازستان و هم در میان مردم کف خیابان، همه در مورد آن حرف می زنند و اصطلاحاً سکه رایج شده است.

در عالم رسانه وقتی در خصوص موضوعی چنین اتفاقی رقم می خورد، رسانه چی ها می گویند این اتفاق گفتمان ساز شده و توانسته خود را در قد و قامتی مطرح کند که جامعه در مورد آن حرف بزند و به قول قدیمی ها نقل هر کوی و برزن شود؛ خوب، حالا باید پرسید در چنین موقعیتی رسانه و مهم تر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشانه گیری توپخانه روایتِ مخالفان لایحه حجاب روی اقتدار پلیس

نشانه گیری توپخانه روایتِ مخالفان لایحه حجاب روی اقتدار پلیس