مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 11:002023-09-18ورزشي

کیومرث هاشمی از مجلس رای اعتماد گرفت و وزیر شد


مجلس شورای اسلامی به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان رای اعتماد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ کیومرث هاشمی در جلسه امروز رأی اعتماد مجلس، با اخذ 167 رأی موافق، 57 رأی مخالف و 12 رأی ممتنع به عنوان وزیر ورزش و جوانان انتخاب شد.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در جلسه رای اعتماد مجلس، ضمن تشریح برنامه هایش پر حوزه جوانان به خصوص ازدواج آن ها گفت: قائل به کار و عمل جهادی در سایه برنامه محوری و نگاه علمی هستم.

قائل به کار و عمل جهادی در سایه برنامه محوری و نگاه علمی هستم؛ اکنون زمان کار بی وقفه و با شتاب مناسب در ریل صحیح و هدفمند است.

وی با اشاره به سابقه 30 ساله اش در سطوح مختلف مدیریتی ورزش گفت که این شناخت عمیقی از ساختارهای حوزه ورزش و همراهی پیشکسوتان، نخبگان و جوانان و مدیران خدوم انقلابی می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن به برنامه ها و اهداف تعیین کند.

در ادامه محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی از اعضای هیات دولت خواست تا جلسه را ترک کنند و تعرفه های رای گیری بین نمایندگان پخش و رای گیری انجام شد.

در نهایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی بعد از استماع نظرات موافقان و مخالفان و دفاعیات وزیر پیشنهادی، با 167 رای موافق، 57 رای مخالف، 12 رای ممتنع و 1 رای باطله از مجموع 237 نماینده حاضر، به هاشمی برای سکان داری وزارت ورزش و جوانان اعتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیومرث هاشمی از مجلس رای اعتماد گرفت و وزیر شد

کیومرث هاشمی از مجلس رای اعتماد گرفت و وزیر شد