مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 11:212023-09-18سياسي

بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با نگاه بین المللی تنظیم شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از حوزه، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، رییس جامعه المصطفی العالمیه در دیدار شورای علمی همایش مبانی فقهی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در سخنانی اظهارکرد: هویت جامعهالمصطفی، حوزوی است و بر اساس سنت حوزه های علمیه، استاد تنها منتقل کننده مجموعه ای از مفاهیم و گزاره ها به شاگردان خود نیست؛ بلکه از نقش مربیگری برخوردار بوده و فکر و هویت طلاب را جهت دهی می کند.

وی یکی از وظایف مهم اساتید حوزه های علمیه در مقطع فعلی را آشنا نمودن طلاب با تفکر و اندیشه انقلاب اسلامی و امامین انقلاب دانست و تصریح کرد: با وجود گذشت چند دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، هنوز افرادی هستند که با اهمیت این انقلاب آشنا نیستند.

انقلاب اسلامی یکی از حوادث استثنایی تاریخ و نقطه عطفی برای جهان، ایران، مسلمانان و حوزه های علمیه است.

انتقال این روحیه و آشنا نمودن طلاب با تفکر انقلاب اسلامی، نیاز به محمل هایی دارد که بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی یکی از فرصت های مهم در این زمینه به شمار می آید.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را منشور حرکت نظام جمهوری اسلامی به سوی ایجاد تمدن جهانی اسلامی خواند و تأکید کرد: اساسا این بیانیه به تبع گفتمان انقلاب اسلامی با یک نگاه بین المللی تنظیم شده است و نگاه منطقه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با نگاه بین المللی تنظیم شده است

بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با نگاه بین المللی تنظیم شده است