مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 21:102023-08-27اقتصادي

افزایش تقاضا، توزیع ارز اربعین در قم را مختل کرد


پس از اختلال امروز در توزیع ارز اربعین در قم، دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان در گفت وگو با خبرنگار فارس از افزایش حدود 3 برابری ارائه ارز اربعین در بانک ملی و افزایش ساعت کاری شعب سایر بانک ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، توزیع ارز زیارتی بر اساس اعلام محمدرضا فرزین رییس بانک مرکزی، در شعب منتخب شش بانک عامل سپه، ملی، تجارت، پست بانک، صادرات و پارسیان در سراسر کشور از 28 مردادآغاز شده و بانک ها تا ساعت 18 همه روزهای هفته، نسبت به فروش حضوری ارز اربعین اقدام کردند.

فرزین همچنین تاکید کرده بود: بانک ها با برنامه ریزی مدون ضمن عرضه ارز اربعین به نحوه مناسب، از ایجاد صف و ازدحام در شعب در این خصوص جلوگیری و بسترهای بانکداری الکترونیک را در این زمینه به خدمت گیرند.

در روزهای گذشته، بانک های قم مانند سایر نقاط کشور با وضعیت مطلوبی نسبت به ارائه دینار به زائران اقدام کردند اما امروز، توزیع ارز اربعینی در قم دچار اختلال شده و به همین جهت، خبرنگار فارس در قم پیش از ظهر امروز به سراغ بانک های عرضه کننده ارز اربعین رفته و به بررسی وضعیت توزیع ارز در فاصله کمتر از 9 روز مانده به اربعین پرداخت.

بانک ملی امکان نوبت گیری از طریق بله فراهم نیست بانک ملی که بین بانک های معرفی شده برای دریافت ارز قرار دارد، برای ارائه این خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تقاضا، توزیع ارز اربعین در قم را مختل کرد

افزایش تقاضا، توزیع ارز اربعین در قم را مختل کرد