مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 شهریور 1402 ساعت 21:452023-09-16اقتصادي

کاهش 36 درصدی جانباختگان تصادفات جاده ای گیلان


فرمانده انتظامی گیلان از ورود حدود 437 هزار خودرو به گیلان خبر داد و گفت: با فعالیت شبانه روزی کارکنان فراجا، آمار جانباختگان تصادفات جاده ای 36 درصد کاهش پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار عزیزاله ملکی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آمادگی پلیس برای تسهیل عبور و مرور و همچنین تامین نظم و امنیت شهروندان و مسافران در ایام تعطیلات اظهار کرد: از آغاز تعطیلات تاکنون، شاهد افزایش 16 درصدی حجم خودروهای ورودی به استان بوده ایم.

  وی با بیان اینکه تمامی اقدامات ترافیکی به منظور تسهیل در رفت و آمد خودروهای ورودی به استان پیش بینی شده است، گفت: با فعالیت شبانه روزی کارکنان مجموعه انتظامی، آمار جانباختگان تصادفات جاده ای 36 درصد کاهش پیدا کرده است.

  فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به آماده باش پلیس استان در ایام کنونی بیان کرد: استان گیلان به لحاظ مدیریت مسائل امنیتی - ترافیکی در حالت مطلوبی قرار دارد که این اتفاق خوب، رضایتمندی مسافران و مردم را به دنبال داشته است.

  ملکی همچنین از مسافران خواست با استراحت کافی و مدیریت زمان به سفر خود بپردازند و اگر برای مسئله واجبی به گیلان نمی آیند، سفر خود را به دلیل بالا بودن حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی استان به تعویق بیاندازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 36 درصدی جانباختگان تصادفات جاده ای گیلان

کاهش 36 درصدی جانباختگان تصادفات جاده ای گیلان