مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 15:152023-09-02سياسي

تردد در مرز های کشور روان است/ زائران مدت اقامت در خاک عراق را کاهش دهند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا کاظمی، درباره آخرین وضعیت تردد زائران حسینی از مرز های کشور، بیان کرد: کمیسیون امور داخلی کشور و شورا ها چندین جلسه نظارتی قبل از فرارسیدن ایام اربعین با وزیر کشور و ستاد اربعین برگزار کرد که گزارشی از .

- نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا ها در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون بر روند تردد زائران از مرز های کشور به صورت روزانه نظارت داشته تا اگر مانعی ایجاد شد با همکاری ستاد اربعین در کوتاه ترین زمان حل شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا کاظمی، درباره آخرین وضعیت تردد زائران حسینی از مرز های کشور، بیان کرد: کمیسیون امور داخلی کشور و شورا ها چندین جلسه نظارتی قبل از فرارسیدن ایام اربعین با وزیر کشور و ستاد اربعین برگزار کرد که گزارشی از تمهیدات اندیشیده شده به کمیسیون ارائه شد.

مشکلاتی که در سنوات گذشته وجود داشت مورد بحث قرار گرفت و برنامه ریزی لازم صورت گرفته تا این مشکلات در ایام اربعین امسال به حداقل کاهش یافته و رفاه زائران تامین گردد.

نایب رییس کمیسیون امور داخلی در ادامه اظهار کرد: کمیسیون امور داخلی بر روند تردد زائران از مرز های کشور به صورت روزانه بر اساس گزارش های واصله نظارت دارد، این نظارت به صورت مستمر ادامه دارد تا اگر مانع یا مشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در مرز های کشور روان است/ زائران مدت اقامت در خاک عراق را کاهش دهند

تردد در مرز های کشور روان است/ زائران مدت اقامت در خاک عراق را کاهش دهند