مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 13:552023-09-13سياسي

اطلاعیه دعوت به قرائت سراسری زیارت از بعید نبی مکرم اسلام


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از ملت ایران اسلامی دعوت می کند، همزمان با سالروز رحلت پیامبر رحمت للعالمین، با حضور پرشور خود در مراسم های عزاداری برای تعجیل در امر ظهور دعا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه ای از ملت فهیم، قدرشناس و عاشورایی ایران اسلامی دعوت کرد، همزمان با سالروز رحلت جانگداز پیامبر رحمت للعالمین، با حضور پرشور خود در مراسم های عزاداری سراسر کشور، زیارت از بعید نبی مکرم اسلام را همه با هم زمزمه کرده و برای تعجیل در امر ظهور آخرین میراث دار نبی مکرم اسلام و آخرین منجی عالم بشریت دعا کنند.

بر اساس این گزارش، متن اطلاعیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم ایام پایانی ماه صفر و عزای سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام و در آستانه رحلت جانگداز پیامبر رحمت للعالمین، پیام آور مهر و رحمت، ماهی که سراسر عزای آل الله علیهم السلام است، ماهی که در ماهیت و هویت انقلاب اسلامی و روند شکل گیری نهضت اسلامی ایران و مقاومت و مبارزات مردم در مقابل نظام طاغوت و نظام سلطه نقش بسزایی داشته است.

ارتحال جانسوز این اسوه حسنه الهی و زیارت روضه ی مطهّره و آستانه ی منوّره ی فخر عالمیان، حضرت سید المرسلین محمّد بن عبدالله صلی الله علیه وآله و سلم ، منبع و سرچشمه ی نور و رحمت، خی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه دعوت به قرائت سراسری زیارت از بعید نبی مکرم اسلام

اطلاعیه دعوت به قرائت سراسری زیارت از بعید نبی مکرم اسلام