مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 17:352023-09-18اقتصادي

جمع آوری 39 میلیارد ریال زکات در بندر انزلی


رییس کمیته امداد بندر انزلی از جمع آوری 39 میلیارد و 653 میلیون ریال زکات در این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

- ایسنا/گیلان رییس کمیته امداد بندر انزلی از جمع آوری 39 میلیارد و 653 میلیون ریال زکات در این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

واحد موحدی فر امروز دوشنبه 27 شهریور ماه در مراسم توزیع 70 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند که به همت مرکز نیکوکاری مسجد موسی بن جعفر(ع) بندر انزلی انجام شد، اظهار کرد: از ابتدای امسال جمع آوری کمک های مبتنی بر نیاز به صورت کمک های موردی نقدی و غیرنقدی رقمی بالغ بر 53 میلیارد ریال انجام شد.

وی با اینکه اگر کمک های خیرین نباشد کمیته امداد نمی تواند آنگونه که باید و شاید رسالت خود در دستگیری از نیازمندان را انجام دهد، افزود: در سطح شهرستان بندر انزلی 11 هزار و 138 صندوق بزرگ، کوچک و متوسط برای جمع آوری صدقات وجود دارد که صدقات جمع شده در چهارچوب فعالیت های پیش بینی شده کمیته امداد و رفع فقر و محرومیت هزینه می شود.

وی با اشاره به زکات جمع آوری شده طی 6 ماه گذشته افزود: علاوه بر 39 میلیارد و 653 میلیون ریال جمع آوری زکات، کمک های حوزه اکرام و ایتام و محسنین بالغ بر 218 میلیون 900 هزار ریال بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 39 میلیارد ریال زکات در بندر انزلی

جمع آوری 39 میلیارد ریال زکات در بندر انزلی