مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 11:002023-09-09اقتصادي

11 فقره تغییرکاربری غیرمجاز در نور قلع و قمع شد


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نور گفت: در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، 11 فقره تغییرکاربری غیرمجاز در روستاهای دارکلا و سنگتاب از بخش چمستان قلع و قمع شد.

- ایسنا/مازندران مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نور گفت: در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، 11 فقره تغییرکاربری غیرمجاز در روستاهای دارکلا و سنگتاب از بخش چمستان قلع و قمع شد.

خرمانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این تغییر کاربری ها شامل 7 فقره بنای مسکونی نیمه کاره و 4 فقره دیوارکشی به مساحت 2 هزار و 500 مترمربع واقع در روستاهای دارکلا و سنگتاب بخش چمستان است.

این مسئول افزود: با هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان برخورد قانونی می شود، و اخذ مجوز از جهاد کشاورزی به منظور ساخت و ساز در زمین های کشاورزی الزامی است.

همچنین مدیر جهاد کشاورزی بابلسر هم از قلع و قمع چهار مورد تغییر کاربری غیرمجاز به مساحت 10 هزار و 600 مترمربع خبر داد.

نصراله پورحسین باقری نیز اظهار کرد: برای حفظ کاربری اراضی کشاورزی و اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی با هماهنگی و دستور دادستان و همکاری عوامل انتظامی و جهاد کشاورزی شهرستان بابلسر، چهار مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان قلع و قمع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 فقره تغییرکاربری غیرمجاز در نور قلع و قمع شد

11 فقره تغییرکاربری غیرمجاز در نور قلع و قمع شد