مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 15:252023-08-28سياسي

اعزام 360 دانشجوی کهگیلویه و بویراحمدی به پیاده روی اربعین حسینی


مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد از اعزام 360 دانشجوی زائر اولی این استان به مراسم پیاده روی اربعین حسینی خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد از اعزام 360 دانشجوی زائر اولی این استان به مراسم پیاده روی اربعین حسینی خبر داد.

سعادت صالحی نیا در حاشیه اعزام یکی از این کاروان های دانشجویی گفت: 360 دانشجو شامل 180 دانشجوی دختر و 180 دانشجوی پسر از دانشگاه های سراسر کهگیلویه و بویراحمد به عنوان اولین کاروان دانشجویی مستقل اربعین استان به مدت یک هفته در همایش پیاده روی اربعین شرکت خواهند کرد و در نجف و کربلا نیز حضور می یابند.

وی اظهار کرد: دانشجویان عزیز بر این باورند که مبارزه همچنان ادامه دارد و باید در جبهه حسین بن علی( ع) باشند که الحمدالله دانشجویان ولایت مدار استان کهگیلویه و بویراحمد استقبال خیلی خوبی از بزرگترین کاروان دانشجویی اربعین داشتند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتقاد ما بر این است که این راهپیمایی دانشجویی بزرگترین کار تشکیلاتی و مهارتی است و گسترده ترین عملیات فرهنگی در سطح استان در این ایام همین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صالحی نیا بیان کرد: از همه دانشگاهیان و مراکز عالی استان که با درک متعالی از اهمیت این برنامه فرهنگی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 360 دانشجوی کهگیلویه و بویراحمدی به پیاده روی اربعین حسینی

اعزام 360 دانشجوی کهگیلویه و بویراحمدی به پیاده روی اربعین حسینی