مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 17:152023-09-18بين الملل

ثبت 500 مورد تیراندازی مرگبار در سال 2023 در آمریکا


یک سازمان آمریکایی دیده بان خشونت های مسلحانه در این کشور اعلام کرد، تا روز شنبه این هفته، رقم تیراندازی های مرگبار ثبت شده در سال جاری میلادی در این کشور از 500 مورد گذشت؛ - یک سازمان آمریکایی دیده بان خشونت های مسلحانه در این کشور اعلام کرد، تا روز شنبه این هفته، رقم تیراندازی های مرگبار ثبت شده در سال جاری میلادی در این کشور از 500 مورد گذشت؛ به این معنی که به طور میانگین در مدت گذشته از سال 2023 در هر روز تقریبا دو تیراندازی در آمریکا رخ داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه راشاتودی، اداره پلیس شهر دنور آمریکا روز یکشنبه با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) تایید کرد، پانصدمین مورد از تیراندازی مرگبار گروهی در سال جاری میلادی در آمریکا با به جا گذاشتن پنج کشته، در این شهر به وقوع پیوست.

ساعاتی بعد از آن نیز پلیس شهر ال پاسو گزارش داد، به تحقیق درباره یک تیراندازی مرگبار در شرق این شهر که به کشته شدن یک مرد 19 ساله و مجروح شدن پنج تن دیگر منجر شد، می پردازد.

به این ترتیب با گزارش شدن این مورد، 501 مورد تیراندازی مرگبار در مدت گذشته از سال جاری میلادی در ایالات متحده آمریکا ثبت شد.

سازمان موسوم به بایگانی خشونت مسلحانه ، سازمانی غیرانتفاعی در آمریکا که تیراندازی های مرگبار در این کشور را ثبت می کند، در وبسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 500 مورد تیراندازی مرگبار در سال 2023 در آمریکا

ثبت 500 مورد تیراندازی مرگبار در سال 2023 در آمریکا