مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 16:552023-09-02اقتصادي

صدور 4هزار و997 مجوز پرواز از سوی سازمان هواپیمایی کشور در اربعین


بنا بر آمار رسمی سازمان هواپیمایی کشوری تاکنون تعداد 4997 مجوز در بازه اربعین برای شرکت های هواپیمایی صادر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تاکنون به 8 شرکت هواپیمایی ایران ایر، آتا، ایران ایرتور، کیش ایر، قشم ایر، ساها و پویا پروازهای فوق العاده داده شده است که شرکت ایران ایر تور بنا به اظهار یکی از مدیران این شرکت به علت کمبود ناوگان امکان انجام پروازهای فوق العاده را ندارند و بر اساس همان مجوزهای در هفته (7 پرواز) خدمات به زائرین می دهند.

هواپیمایی آتا با اختصاص 430 پرواز از مبادی تهران، تبریز، مشهد، شیراز اصفهان، اراک، ارومیه، رشت، اردبیل اختصاص بیش از 60 هزار صندلی و پیش بینی می شود بیشترین جابه جایی مسافر را در سال 1402 در اختیار داشته باشد.

شرکت قشم ایر با اختصاص تقریبی 200 پرواز از مبادی تهران، بندرعباس، کرمانشاه، قشم و ایلام پروازهای اربعین خود را انجام می دهد.

براساس بررسی میدانی از نظر کاربران و زائران در خصوص سهولت خرید بلیت شرکت قشم ایر نسبت به سایر شرکت ها برتری نسبی داشته است اما در پروازهای اربعین این شرکت دچار مشکلات فنی و تأخیرات متعددی شده است.

هواپیمایی ایران ایر با 200 پرواز رفت و برگشت به زائران در حال خدمات رسانی است و از مبادی تهران (روزانه 6 پرواز) به نجف انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 4هزار و997 مجوز پرواز از سوی سازمان هواپیمایی کشور در اربعین

صدور 4هزار و997 مجوز پرواز از سوی سازمان هواپیمایی کشور در اربعین