مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 12:302023-09-03اجتماعي

پیش بینی تردد یک میلیون زائر از مرز خسروی


مدیر پایانه مرزی خسروی، از پیش بینی افزایش تردد زوار از مرز خسروی به بیش از یک میلیون نفر در اربعین امسال خبر داد و گفت: از اول صفر تا روز گذشته بیش از 634 هزار نفر از این مرز تردد داشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، میثم پرهیخته مدیر پایانه مرزی خسروی امروز در جلسه فوق العاده ستاد اربعین استان که در پایانه مرزی خسروی و به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه برگزار شد، آمار تردد از پایانه مرزی خسروی در بازده زمانی 27 مردادماه (اول صفر) تا روز گذشته یازدهم شهریورماه، بیش از 634 هزار نفر اعلام کرد.

وی گفت: نزدیک به 470 هزار نفر از این تعداد از طریق مرز خسروی از کشور خارج شده و 165 هزار نفر طی مدت مذکور  از طریق همین مرز وارد کشور شده اند.

  مدیر پایانه مرزی خسروی آمار تردد اتباع خارجی از این پایانه مرزی را نیز بیش از 8 هزار نفر اعلام کرد و افزود: بیش از 2 هزار و 300 تبعه خارجی از اول صفر تا روز گذشته از طریق مرز خسروی عازم کشور عراق شده و حدود 5 هزار و 700 نفر هم از طریق همین مرز وارد جمهوری اسلامی ایران شده اند.

وی اشاره ای به موج بازگشت زائران از طریق مرز خسروی داشت و گفت: روز گذشته 20 هزار و  457 نفر از این تعداد از طریق مرز خسروی از کشور خارج شده و 45 هزار و 290 نفر نیز طی شبانه روز گذشته از طریق همین مرز وارد کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی تردد یک میلیون زائر از مرز خسروی

پیش بینی تردد یک میلیون زائر از مرز خسروی