مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 15:552023-09-05حوادث

استفاده از پهپاد برای مبارزه با تولید و قاچاق مواد مخدر


در نشست منطقه ای کارشناسان آسیای مرکزی چگونگی استفاده از پهپاد جهت مبارزه با تولید و قاچاق مواد مخدر مورد بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، نشست منطقه ای کارشناسان در مورد استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین و فناوری های نوآورانه در مبارزه با قاچاق و مواد مخدر در منطقه ایسیک کول شهر کاراکول قرقیزستان برگزار شد.

در این رویداد آشیتا میتال نماینده منطقه ای دفتر مبارزه با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد در آسیای مرکزی، آندری سلزنف رییس دفتر برنامه مبارزه با مواد مخدر و جرم سازمان ملل در قرقیزستان، هیئت هایی از قزاقستان، ازبکستان، روسیه، بلاروس، نمایندگان مرکز هماهنگی اطلاعات منطقه ای آسیای مرکزی برای مبارزه با قاچاق غیرقانونی مواد مخدر، مواد روانگردان و پیش سازهای آنها (CARICC) و نهادهای دولتی ملی نیز حضور داشتند.

اولان بیک سلطانوف رییس سرویس مبارزه با قاچاق مواد مخدر وزارت امور داخلی قرقیزستان در این نشست خاطرنشان کرد: استفاده از پهپادها در مبارزه با قاچاق مواد مخدر به ما این امکان را می دهد که به سرعت رشد حشیش را در مناطق کوهستانی پیگیری کرده و تصمیمات مناسب بگیریم.

در ادامه این رویداد، شرکت کنندگان به صورت میدانی با کاربرد عملی پهپادها و فناوری های نوآورانه آشنا شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از پهپاد برای مبارزه با تولید و قاچاق مواد مخدر

استفاده از پهپاد برای مبارزه با تولید و قاچاق مواد مخدر