مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 11:302023-09-21دانش

پذیرش 1300 دستیار تخصصی پزشکی در تکمیل ظرفیت با اجرای بومی گزینی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، دکتر محسن عباسی با اشاره به مرحله تکمیل ظرفیت دستیاری پزشکی گفت: میزان ظرفیت اعلام شده برای پذیرش دانشجو در آزمون دستیاری سال 1402 تعداد 4 هزار و 600 نفر بوده که این میزان 300 نفر بیشتر از سال قبل .

- مشاور اجرایی دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت از پذیرش 1300 دستیار در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری سال 1402 خبر داد و گفت: در این مرحله طرح بومی گزینی اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، دکتر محسن عباسی با اشاره به مرحله تکمیل ظرفیت دستیاری پزشکی گفت: میزان ظرفیت اعلام شده برای پذیرش دانشجو در آزمون دستیاری سال 1402 تعداد 4 هزار و 600 نفر بوده که این میزان 300 نفر بیشتر از سال قبل است و در مرحله تکمیل ظرفیت هم، یک هزار و 300 نفر ظرفیت اعلام شده است.

وی گفت: با نگاه به قوانین بالادستی و تقاضای کشور و با حفظ کیفیت لازم و موجودی منابع مورد نیاز برای تربیت دستیاران این میزان ظرفیت در نظر گرفته شده است.

عباسی خاطرنشان کرد: در مرحله اول پذیرش دستیار در آزمون دستیاری سال جاری، ظرفیت قبولی، نمره داوطلبان و حد نصاب آن ها مشخص شده و در مرحله تکمیل ظرفیت با توجه به نظر معاون آموزشی وزارت بهداشت و با نگاه تکمیل ظرفیت برای رشته های خاص، هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 1300 دستیار تخصصی پزشکی در تکمیل ظرفیت با اجرای بومی گزینی

پذیرش 1300 دستیار تخصصی پزشکی در تکمیل ظرفیت با اجرای بومی گزینی