مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 17:502023-08-30سياسي

بیش از 3 هزار نفر از جامعه ایثارگری کهگیلویه و بویراحمد تبدیل وضعیت شدند


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد از تبدیل وضعیت سه هزار نفر از جامعه ایثارگری استان و کسب رتبه برتر استان در سطح کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، جهانگیر شاهینی از کسب رتبه برتر سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در تبدیل وضعیت ایثارگران خبر داد و گفت: به منظور ارج گذاری به خدمات شایسته خانواده بزرگ ایثارگران استان و در راستای بند (د) تبصره 20 قانون بودجه سال 1400 و بند (و) تبصره 20 قانون بودجه سال 1401،  سه هزار و 50 نفر از ایثارگران تبدیل وضعیت شدند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: رتبه برتر این سازمان در حالی است که در مقایسه با سایر استان های بزرگ توانسته نسبت راهبری و انجام فرایند تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر اقدامات شایسته ای را انجام دهد.

گفتنی است؛ در همین راستا، مدیر کل، معاونین و مسئولین بخش های مختلف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ضمن حضور در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نسبت به تقدیر از خدمات شایسته ریاست و معاونین سازمان مدیریت و برنامه ریزی اقدام کردند.

همچنین از تلاش های صورت گرفته توسط ریاست سازمان جهت جذب اعتبارات به مبلغ 205 میلیارد تومان جهت تکمیل مجتمع درمانی ایثار استان و ساماندهی گلزارهای شهدا و یادمان های شهدای گمنام استان تجلیل بعمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 3 هزار نفر از جامعه ایثارگری کهگیلویه و بویراحمد تبدیل وضعیت شدند

بیش از 3 هزار نفر از جامعه ایثارگری کهگیلویه و بویراحمد تبدیل وضعیت شدند