مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 08:252023-09-19سياسي

جیغ افراطیون مدعی اصلاحات از شکست مزدوران سیا و موساد!


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ماجرا به فراخوان چندهفته ای گروهک ها و رسانه های زنجیره ای بیگانه برمی گردد که خواستار آشوب خیابانی و براندازی به بهانه سالگرد فوت مهسا امینی در تاریخ 25 شهریور شده بودند.

- در حالی که گروهک های ضدانقلاب خارج نشین و کارفرمایان آن ها در سیا و موساد و ام آی 6، خسارت دیدگان اصلی شکست پروژه آشوب افکنی محسوب می شوند، برخی افراطیون مدعی اصلاح طلبی نیز با آن جبهه سرشکسته خارجی احساس همذات پنداری می کنند!  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ماجرا به فراخوان چندهفته ای گروهک ها و رسانه های زنجیره ای بیگانه برمی گردد که خواستار آشوب خیابانی و براندازی به بهانه سالگرد فوت مهسا امینی در تاریخ 25 شهریور شده بودند.

برخلاف این عملیات رسانه ای پرحجم، هوشیاری مردم در کنار قدرت نمایی عمومی راهپیمایی اربعین و رویکرد حکیمانه نیرو های اطلاعاتی و انتظامی موجب شد که کوه تبلیغات رسانه های معاند حتی موش هم نزاید و سرشکستگی کم سابقه ای برای اپوزیسیون مزدور غرب رقم بخورد.

این ماجرا و تودهنی بزرگی که مردم به پروژه سرویس های جاسوسی آمریکا و اسراییل و انگلیس زدند، طبیعتا با سرخوردگی گسترده در میان همان محافل کارفرما و کارگزار مواجه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جیغ افراطیون مدعی اصلاحات از شکست مزدوران سیا و موساد!

جیغ افراطیون مدعی اصلاحات از شکست مزدوران سیا و موساد!