مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 15:352023-09-04بين الملل

عراق برای ورود اتوبوس های ایرانی به کربلا مجوز صادر کرد+فیلم


سخنگوی ستاد اربعین در عراق با اشاره به همکاری خوب عراقی ها در اربعین امسال از موافقت آن ها با ورود اتوبوس های ایرانی به کربلا و انتقال زائران به مرز مهران خبر داد.

-   5 تصادف منجر به فوتی در اربعین امسال داشتیم اباذری با بیان اینکه پنج تصادف منجر به فوت در اربعین امسال داشتیم، ادامه داد: در مسیر تعداد فوتی ها ما را نگران کرد که البته در مجموع تعداد فوتی ها نسبت به سال گذشته کمتر بود.

رشد 15 درصدی زائران ایرانی اربعین نسبت به سال گذشته رایزن فرهنگی ایران در عراق با اشاره به رشد 15 درصدی تعداد زائران اربعین نسبت به سال گذشته، خاطر نشان کرد: در حالی که 2 روز تا اربعین باقی مانده است، 3.

5 میلیون زائر ایرانی وارد عراق شده اند و همچنان تردد از مرزها روان است.

وی به زائران توصیه کرد که حالت معنوی اربعین را حفظ کنند و گفت: خواهش می کنم از زوار که حتما سعی کنند از روز اربعین به بعد، زودتر به کشور بازگردند و در عراق نمانند.

حدود یک ماه است که در عراق تردد از شهرهای زیارتی با مشکلاتی همراه شده و بهتر است زائران کشورمان هرچه زودتر زیارت کرده و با این نگاه که چون موکب برپاست و باید بمانیم، در عراق بیشتر نمانند.

ورود اتوبوس های ایرانی به کربلا و انتقال زائران به مرز مهران اباذری با بیان اینکه زیارت سریع امام حسین علیه السلام در اربعین خواهش هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق برای ورود اتوبوس های ایرانی به کربلا مجوز صادر کرد+فیلم

عراق برای ورود اتوبوس های ایرانی به کربلا مجوز صادر کرد+فیلم