مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 11:402023-08-29سياسي

دفاع رییس بنیاد شهید از عملکرد سازمان اقتصادی کوثر


رییس بنیاد شهید با دفاع از عملکرد سازمان اقتصادی کوثر دستاوردهای این سازمان طی دو سال گذشته را برابر با یک دهه قبل دانست.

- رییس بنیاد شهید با دفاع از عملکرد سازمان اقتصادی کوثر دستاوردهای این سازمان طی دو سال گذشته را برابر با یک دهه قبل دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در حاشیه نمایشگاه روایت خدمت در جمع خبرنگاران گفت: با اینکه مدیریت سازمانی اقتصادی با ماست اما سازمانی کاملاً استراتژیک و راهبردی است.

وی ادامه داد: این سازمان پروژه هایی را در دست انجام دارد که وزارتخانه های جهاد کشاورزی، صمت و نیرو باید انجام می دادند.

با بررسی صورت های مالی دو سال گذشته این سازمان متوجه می شویم که به اموال و دارایی هایش اضافه نشده، اما بر اساس صورت های مالی مصوب این سازمان بهره وری و درآمدهایش معادل یک دهه گذشته بوده است.

قاضی زاده افزود: عزم جدیه سازمان اقتصادی کوثر بر این قرار گرفته است که علاوه بر ارتقاء دانش و انتقال تکنولوژی و کمک به ایجاد استقلال اقتصادی در زنجیره طیور و بهبود تولید مواد غذایی و در سایر بخش های زنجیره تولید بیش از قبل رشد داشته است.

رییس بنیاد شهید در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به افزایش کمک معیشت خانواده های تحت پوشش این بنیاد گفت: کمک معیشت پرداختی بنیاد متناسب با دهک های درآمدی افراد تحت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع رییس بنیاد شهید از عملکرد سازمان اقتصادی کوثر

دفاع رییس بنیاد شهید از عملکرد سازمان اقتصادی کوثر