مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 22:302023-09-04سياسي

«اربعین» مقدمه ظهور منجی بشریت


عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: از نشانه های ظهور، جهانی شدن تمدن اسلامی است که نمونه بارز آن را در مراسم اربعین مشاهده می کنیم که این مراسم هرسال با شکوه تر برگزار می شود.

- خبرگزاری فارس - کرمان؛ مهدیه طاهری مقدر: پای پیاده قدم در مسیر پیاده روی اربعین می گذارم با کوله باری پر از دلتنگی و حسرت دوری از ارباب قدم به قدم جاده به جاده، عمود به عمود پیش می روم و چه صحنه های زیبای از این حرکت عظیم خلق می شود، نمی دانم از کدام یک سخن بگویم از آن پیرزنی که با یک مقوا زائران را باد می زند تا گرد و غبار سفر را از زائران بتکاند و یا از آن کودک شیرین زبان عراقی که به طرف تو می آید و یک لیوان آب به تو تعارف می کند.

هرچه بگویم انگار هیچ نگفته ام، اما چه شباهتی بین این حرکت عظیم و معنوی با ظهور وجود دارد؛ همین بخشش ها و جمع مسلمانان از کل جهان در یک مکان و در یک روز، همین زیبایی ها مقدمه ای برای ظهور مهدی موعود باشد و باید برای ظهور مانند این حرکت کاری کرد.

 در همین زمینه با عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه به گفت وگو نشستیم.

حجت الاسلام ملک زاده با تاکید بر حرکت تمدن ساز انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: مسأله اربعین بعد از پیروزی انقلاب اسلامی عظمت و شکوه خود را در جهان اسلام پیدا کرده و انقلاب اسلامی بعد از 1400 سال اولین ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اربعین» مقدمه ظهور منجی بشریت

«اربعین» مقدمه ظهور منجی بشریت