مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 20:002023-09-09سياسي

ارتقاء کیفیت فعالیت های پژوهشی و آموزشی در دستور کار است


رییس جهاد دانشگاهی استان هرمزگان، هدف اصلی جهاد را استاندارد سازی و حفظ ارزش ها دانست و گفت: ارتقاء کیفیت فعالیت های پژوهشی، فرهنگی و آموزشی جهاددانشگاهی استان هرمزگان در دستور کار قرار دارد.

- ایسنا/هرمزگان رییس جهاد دانشگاهی استان هرمزگان، هدف اصلی جهاد را استاندارد سازی و حفظ ارزش ها دانست و گفت: ارتقاء کیفیت فعالیت های پژوهشی، فرهنگی و آموزشی جهاددانشگاهی استان هرمزگان در دستور کار قرار دارد.

احمد زاهری ظهر امروز (هجدهم شهریورماه) در آیین گرامیداشت بیستمین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی استان هرمزگان که در سالن آمفی تئاتر این واحد برگزار شد، گفت: رشد و پیشرفت بر مبنای خودباوری است و ما باید فرهنگ جهادی، فرهنگ خودباوری و ما می توانیم را ترویج دهیم.

وی تاکید کرد: این نهاد انقلابی در کشور بی نظیر است، به نحوی که می توان گفت نهادی مشابه جهاد دانشگاهی وجود ندارد و این نهاد با اعتماد به جوانان، باورهای اسلامی و فرهنگ دینی توانسته است دست به کارهای بزرگ بزند.

رییس جهاددانشگاهی استان هرمزگان اضافه کرد: موضوعی که باعث شده جهاد دانشگاهی همواره مورد توجه و ماموریت ها به آن سپرده شود، خط شکنی، الگوسازی و حرکت آفرینی جهاد گونه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء کیفیت فعالیت های پژوهشی و آموزشی در دستور کار است

ارتقاء کیفیت فعالیت های پژوهشی و آموزشی در دستور کار است