مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 13:402023-09-19سياسي

هنوز نرخ سرویس مدارس در کرمانشاه اعلام نشده است


معاون اجرایی سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه گفت: لایحه نرخ نامه سرویس مدارس در راستای تصویب به شورای اسلامی شهر کرمانشاه ارسال شده که به محض تصویب و ابلاغ به اطلاع همشهریان خواهید رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ احمدی معاون اجرایی سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت سرویس مدارس، اظهار کرد: ثبت نام معتمدین سرویس مدرسه از هفته گذشته آغاز شده است.

وی از ارسال لیست شرکت های پیمانکار سرویس مدارس داری صلاحیت به اداره کل آموزش و پرورش سخن گفت و افزود: این لیست از طریق آموزش و پرورش در اختیار  نواحی مدارس قرار خواهد گرفت.

معاون اجرایی سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه در خصوص قیمت سرویس ها، گفت: لایحه نرخ نامه سرویس مدارس از طریق کارگروه ماده 18 حمل و نقل دانش آموزی پیش بینی شده و در راستای تصویب به شورای اسلامی شهر کرمانشاه ارسال شده که به محض تصویب و ابلاغ به اطلاع همشهریان خواهید رسید.

وی اضافه کرد: معاینه فنی خودرو، بیمه نامه معتبر، گواهینامه، کپی مدارک شخصی و خودرویی، گواهی عدم سوءپیشینه و گواهی عدم اعتیاد راننده از طریق شرکت های طرف قرارداد در سامانه سپند بارگذاری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز نرخ سرویس مدارس در کرمانشاه اعلام نشده است

هنوز نرخ سرویس مدارس در کرمانشاه اعلام نشده است