مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 14:252023-09-19ورزشي

بیانیه کمیته اجتماعی شورای ائتلاف درباره رای اعتماد مجلس به وزیر ورزش وجوانان


کمیته اجتماعی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب درباره رای اعتماد مجلس به وزیر ورزش وجوانان بیانیه ای را به شرح ذیل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، کمیته اجتماعی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب درباره رای اعتماد مجلس به وزیر ورزش وجوانان بیانیه ای را به شرح ذیل است.

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است: ضمن تبریک هلول ماه ربیع الاول، از حسن اعتماد مجلس شورای اجتماعی در جهت اعطای رای اعتماد به وزیر محترم ورزش و جوانان تقدیر می نماید.

رویه و اهتمام مجلس یازدهم در مساعدت و یاری دولت مردمی امری ارزشمند و حائز اهمیت بوده که امیدواری به حل مسائل کشور را در میان آحاد مردم افزایش داده است.

این انتخاب فرصت بسیار مغتنمی در اختیار جناب آقای مهندس کیومرث هاشمی که از چهره های خوش نام ورزش کشور هستند و سوابق کاری خرد تا کلان در حوزه ورزشی را در کوله بار تجربیات خود به همراه دارند، فراهم کرده است تا حوزه ورزش و جوانان، به رشد و بالندگی شایسته ای دست پیدا کند.

مرور محورهای کاری و برنامه های وزیر محترم در جلسه رای اعتماد، نوید بخش طراحی و برنامه ریزی حساب شده ای است که می تواند این مهم را محقق سازد.

قطعا توجه به ظرفیت ها، نیازها و مسائل حوزه جوانان در کنار شبکه مسائل ورزش کشور از محورهای کلیدی و اساسی برنامه های وزیر محترم خواهد بود چرا که ظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه کمیته اجتماعی شورای ائتلاف درباره رای اعتماد مجلس به وزیر ورزش وجوانان

بیانیه کمیته اجتماعی شورای ائتلاف درباره رای اعتماد مجلس به وزیر ورزش وجوانان