مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 14:152023-08-28سياسي

700 برنامه قرآنی و کرسی تلاوت در کشور عراق برگزار می شود


دبیر کارگروه فعالیت های قرآنی کمیته فرهنگی آموزشی اربعین گفت:اعزام کاروان نور اربعین حسینی با اجرای 700 برنامه قرآنی و کرسی تلاوت قرآن کریم در کشور عراق از جمله برنامه های این کار گروه است.

- سید محمد موجانی دبیر کارگروه فعالیت های قرآنی کمیته فرهنگی آموزشی اربعین با اعلام گزارشی از برنامه های این گروه در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: شورای راهبری فعالیت های قرآنی اربعین حسینی از سال 1394 با برپایی جلسات هم اندیشی با حضور دستگاه های مختلف قرآنی سعی در تدوین نقشه راهی در جهت انجام فعالیت های قرآنی در ستاد فرهنگی آموزشی اربعین بوده است.

بدین منظور مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان دبیرخانه شورای راهبری فعالیت های قرآنی اربعین حسینی مسئولیت تهیه و تدوین چشم انداز و راهبردها را داشته و با همکاری نهادها و سازمان های مختلف قرآنی کشور به برپایی برنامه های خود اهتمام ورزیده است.

وی با بیان مهمترین فعالیت های قرآنی این کارگروه ادامه داد: تهیه و تولید 40 کلیپ تلاوت قرآن کریم و انتشار در فضای مجازی در ایام ماه محرم و صفر و ماه مبارک رمضان به همراه اجرای محافل هفتگی انس با قرآن کریم در فضای مجازی از جمله این برنامه ها بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700 برنامه قرآنی و کرسی تلاوت در کشور عراق برگزار می شود

700 برنامه قرآنی و کرسی تلاوت در کشور عراق برگزار می شود