مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 18:202023-08-26اقتصادي

عملیاتی کردن میدان گازی مختار بویراحمد در دستور کار وزارت نفت


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیاتی کردن میدان گازی مختار از مصوبات مهم سفر رییس جمهور در برنامه استان قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید احسان عسکری در نشست با تیم مدیریتی و کارشناسی وزارت نفت پیرامون میدان گازی مختار گفت: یک ماه بعد از سفر رییس جمهور به استان بلافاصله تیم مدیریتی وزارت نفت جهت عملیاتی کردن مصوبه سفر در خصوص میدان گازی مختار به استان سفر کردند که نشان از کار جهادی و اندیشه سازندگی دولت است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در حوزه اجرا گاهی میان تصمیم گیری و عملیاتی کردن آن فاصله ایجاد می شود، اما حضور تیم مدیریتی و کارشناسی وزارت نفت بعد از گذشت یک ماه امید را در بین مردم این استان زنده می کند.

وی با بیان اینکه عملیاتی کردن مصوبات سفر و تاکیدات رییس جمهور و وزیر نفت در خصوص میدان گازی مختار توسعه استان را به همراه دارد، گفت: انگیزه هایی وجود دارد که خدمت رسانی به مردم شدت و سرعت بیشتری بگیرد.

عسکری ادامه داد: تیمی برای حفاری میدان گازی مختار مستقر می شوند که آغاز عملیات در این منطقه از استان کهگیلویه و بویراحمد رهاورد ایجاد اشتغال، ارتقاء معیشت و بالا رفتن درآمد مردم را به دنبال دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیاتی کردن میدان گازی مختار بویراحمد در دستور کار وزارت نفت

عملیاتی کردن میدان گازی مختار بویراحمد در دستور کار وزارت نفت