مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 11:502023-09-14بين الملل

واشنگتن با قرارداد نظامی 389 میلیون دلاری با لهستان موافقت کرد


وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد، فروش نظامی خارجی به ارزش 389 میلیون دلار به لهستان را که شامل تجهیزات پشتیبانی برای جنگنده های اف-16 می شود، - وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد، فروش نظامی خارجی به ارزش 389 میلیون دلار به لهستان را که شامل تجهیزات پشتیبانی برای جنگنده های اف-16 می شود، تایید کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد: این فروش پیشنهادی با افزایش قابلیت اطمینان ناوگان جنگنده های اف-16، توانایی لهستان را برای مقابله با تهدیدات کنونی و آتی ارتقا خواهد داد.

لهستان سال هاست که برای ناوگان جنگنده های اف-16 خود، تجهیزات پشتیبانی خریداری کرده است و در تامین این سرویس ها برای نیروهای مسلح خود مشکلی نخواهد داشت.

در ادامه این بیانیه آمده است: این فروش پیشنهادی با ارتقای امنیت یکی از متحدان ناتو که نیرویی برای ثبات سیاسی و پیشرفت اقتصادی در اروپا محسوب می شود، از اهداف سیاست خارجی و امنیت ملی آمریکا حمایت خواهد کرد.

وزارت امور خارجه آمریکا تاکید کرد، این فروش تعادل نظامی موجود در این منطقه را برهم نخواهد زد.

در این بیانیه آمده است، کمپانی لاکهید مارتین به عنوان مقاطعه کار اصلی بدون هیچ گونه توافق نامه ای، این اقدام را انجام خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن با قرارداد نظامی 389 میلیون دلاری با لهستان موافقت کرد

واشنگتن با قرارداد نظامی 389 میلیون دلاری با لهستان موافقت کرد