مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 22:002023-09-01اجتماعي

تب و تاب گذرگاه های عشق و دلدادگی در 5 روز مانده به اربعین


مرزهای زمینی شش گانه غربی کشور امروز در فاصله 5 روزه تا اربعین حسینی شاهد جوش و خروش وصف ناپذیر عاشقان و ارادتمندان اباعبدالله(ع) هستند.

- تردد بیش از 3 میلیون زائر از مرزهای شش گانه به گفته فرمانده قرارگاه اربعین فراجا در مرز مهران طبق آخرین آمار تا صبح امروز بیش از 3 میلیون زائر در مرزهای شش گانه کشور تردد کرده اند و بیش از یک میلیون نفر نیز به کشور بازگشته اند.

  مرز خسروی رکورد تردد زوار از مرز خسروی شکسته شد مرز رسمی خسروی در فاصله 15 کیلومتری قصرشیرین و 300 کیلومتری کربلا قرار دارد و به دلیل مسافت کوتاهی که نسبت به سایر مرزهای کشورمان با شهرهای زیارتی و مهم عراق دارد، کانونی مهم برای تردد مسافران و زائران شده است.

سال گذشته مجموع آمار تردد در مرز خسروی 530 هزار نفر بود که به گفته استاندار کرمانشاه تا به امروز (صبح جمعه) 500 هزار نفر از مرز خسروی عازم عتبات شدند و به قطع طی 5 روز آینده تا اربعین این رقم بسیار افزایش خواهد یافت.

رضایت زائران از میزبانی مرز خسروی زائران اربعین که مرز خسروی را برای تردد انتخاب کرده اند، از حال و هوای مرز و میزبانی کرمانشاهی ها می گویند.

سردار سلامی: زیرساخت های مرز خسروی بسیار بهتر از سال های گذشته است سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز پس از حضور در مرز مهران وارد استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تب و تاب گذرگاه های عشق و دلدادگی در 5 روز مانده به اربعین

تب و تاب گذرگاه های عشق و دلدادگی در 5 روز مانده به اربعین